Ruilen en retourneren
Wil je je artikel ruilen voor een andere maat of kleur, heb je bij uitzondering het verkeerde artikel ontvangen of heb je een klacht? Wij lossen het op!
Ik wil graag mijn geld terug?
Geen probleem. Koop hier een retourlabel en stuur je artikel naar ons op. Je kunt hier meer lezen over de conditie-eisen.
We verwerken je retourzending binnen 2-5 dagen nadat het in ons magazijn is aangekomen. Als het terugbetaalde bedrag niet overeenkomt met wat je denkt te hebben teruggestuurd, moet je binnen 5 dagen contact met ons opnemen.
Hoe lang heb ik het recht om producten te retourneren?
Bij Molly&My heb je 14 dagen retourrecht. Voor vooruitbestellingen gelden de 14 dagen natuurlijk pas vanaf de datum waarop de bestelling is verzonden.
Hoe lang duurt het om een retourzending te verwerken?
Vanaf het moment dat we je retourzending ontvangen, is er meestal een verwerkingstijd van 2-5 dagen. Het kan echter iets langer duren tijdens uitverkoopperiodes of rond feestdagen.
We betalen het bedrag van je geretourneerde artikel(en) zo snel mogelijk terug. Het kan echter een werkdag duren voordat je het geld op je rekening ziet staan.
Heb je nog vragen, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl.
Ik wil graag een artikel ruilen?
Als je wilt ruilen voor een andere maat of kleur, moet je een nieuwe bestelling plaatsen met het artikel dat je in plaats daarvan wilt hebben. Zo weet je zeker dat het artikel van jou is. Stuur dan het ongewenste artikel naar ons terug.
Moet ik zelf de retourzending betalen?
Ja, je betaalt de retourkosten om je bestelling terug te sturen. Je kunt bij ons een retourlabel kopen voor 9,45 euro.
Je kunt hier een retourlabel kopen.
Ik heb mijn retourlabel niet ontvangen?
Als je je retourlabel niet binnen een paar uur hebt ontvangen, kijk dan eerst je spam-map in je e-mail. We hebben vaker gezien dat het retourlabel als spam werd gemarkeerd.
Als je je retourlabel nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl.
Waar kan ik een retourlabel kopen?
Je kunt hier een retourlabel kopen.
Je ontvangt je retourlabel binnen een paar uur per e-mail, en dan kun je het uitprinten en aan de buitenkant van je retourpakket bevestigen.
Waar kan ik mijn retourpakket inleveren?
Je kunt je retourpakket inleveren bij een van de PostNL-punt. Een overzicht van alle pakketpunten vind je hier: https://www.postnl.nl/campagnes/pakketpunten/
Mijn retourzending is aan mij geretourneerd?
Dit kan gebeuren als de barcode op het originele label niet afgedekt/doorgestreept is.
We raden je daarom altijd aan om je retourlabel over het originele label te plakken.
Je kunt de originele barcode afdekken en de retourzending opnieuw naar ons toesturen. Dat zou het moeten oplossen!
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen?
Onze excuses hiervoor! Helaas komt het in zeldzame gevallen voor dat we je een verkeerd artikel hebben gestuurd.
Stuur het artikel naar ons terug - we betalen de verzendkosten en sturen je het juiste artikel, als je dat nog steeds wilt en als we het artikel op voorraad hebben.
Ik heb een klacht?
Als het product beschadigd is of gebreken vertoont, dan lossen we dat natuurlijk op. Stuur ons een e-mail met je naam, ordernummer, een beschrijving van het defect/gebrek en foto's van het defect/gebrek. Als de klacht wordt goedgekeurd, zullen we de zaak verder afhandelen en je geld terugstorten.
Lees hier meer over klachten.
Vergeet niet dat alle artikelen in hun originele verpakking moeten worden geretourneerd en dat de hanglabels aan het artikel moeten zitten. Het artikel mag geen geurtjes of tekenen van slijtage vertonen.