Mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

We kunnen niet garanderen dat je je bestelling kunt wijzigen. We lopen razendsnel zodat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Daarom is de kans groot dat je bestelling binnen zeer korte tijd wordt verwerkt.

Je bent echter altijd welkom om contact met ons op te nemen en we zullen de status van je bestelling controleren.

Er zijn dingen uit mijn winkelwagen verdwenen?

Het artikel is niet gereserveerd doordat je het in je winkelwagen toevoegt. Het artikel is pas van jou als je je bestelling hebt afgerond, dus het kan gebeuren dat een artikel wordt verkocht terwijl je het in je winkelwagen hebt.

Is mijn bestelling wel geplaatst?

Je ontvangt een orderbevestiging zodra je bestelling is afgerond. Misschien krijg je een bericht dat er een fout is opgetreden?

Mocht je geen orderbevestiging ontvangen of is er een fout opgetreden, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl en we zullen snel voor je controleren of je bestelling is ontvangen in het systeem.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, natuurlijk kan dat. Schrijf naar mail@mollyandmy.nl met als onderwerp 'Annuleren' en we zullen je bestelling snel annuleren. Indien we je bestelling al hebben verzonden, ben je altijd welkom om je bestelling naar ons terug te sturen.

Je kunt bij ons een retourlabel kopen.

Ik heb per ongeluk mijn bestelling twee keer geplaatst?

Als je per ongeluk twee identieke bestellingen hebt geplaatst en het niet de bedoeling was, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl - dan zullen we snel een van de bestellingen annuleren.
Indien we je bestelling al hebben verzonden, ben je altijd welkom om je bestelling naar ons terug te sturen.

Je kunt bij ons een retourlabel kopen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Je orderbevestiging wordt gestuurd naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven toen je je bestelling hebt afgerond. Als je die niet heb ontvangen, wacht dan 10-15 minuten - in heel weinig gevallen kan er vertraging in de e-mail zitten.

Als je de orderbevestiging na 10-15 minuten nog niet hebt ontvangen, kijk dan je spam-map. Soms zien we dat de orderbevestiging hier belandt.

Als de orderbevestiging niet in je spam-map zit, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl. We zullen nagaan wat er gebeurd is en eventuele onjuiste informatie aanpassen. 

Ik heb onjuiste informatie tijdens het bestellen ingevuld?

Geen enkel probleem! We lossen het snel voor je op - neem gewoon contact met ons op via mail@mollyandmy.nl en we regelen het.

Indien de bestelling al is verzonden, kunnen we het adres, de postcode en de stad niet meer aanpassen. Wel kunnen we ervoor zorgen dat de tracking informatie naar het juiste e-mailadres wordt gestuurd.