Levering en verzending
Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
We houden ervan als de levering snel verloopt. Daarom doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk na je aankoop ontvangt. Je kunt altijd de verwachte levertijd in de winkelwagen zien - die wordt in 99% van de gevallen gehaald. Er kan echter een fout optreden en we staan klaar om te helpen.
Het kan zijn dat je onjuiste informatie hebt ingevoerd - dit kun je controleren op je orderbevestiging. Je kunt contact met ons opnemen als we informatie voor je zullen aanpassen.
Als je een artikel hebt besteld dat een vooruitbestelling is, wordt het pas verzonden als we het artikel op voorraad hebben. Als je tegelijkertijd andere producten hebt gekocht, worden deze ook samen met de vooruitbestelling verzonden, tenzij anders is overeengekomen.
Op je leveringsbevestiging staat een track and trace nummer waarmee je je pakket kunt volgen via de website van de vervoerder.
Hier kun je je bestelling volgen:
DHL: https://www.dhl.com/nl-nl/home.html
PostNL: https://jouw.postnl.nl/?pst=sp-pnl-nav-ontv-ql1-tracktrace#!/
Wij sturen al onze pakketten verzekerd, zodat ze altijd te volgen zijn.
Houd er rekening mee dat tijdens uitverkoopperiodes de levertijden een dag of twee langer kunnen zijn.
Hoe krijg ik gratis verzending?
Je kunt altijd gratis verzending krijgen met DHL als je meer dan €99 besteedt.
Ik mis een artikel of heb het verkeerde artikel ontvangen?
Dat spijt ons zeer! Om dit zo snel mogelijk recht te zetten, kun je contact opnemen met onze meisjes van de klantenservice via mail@mollyandmy.nl en dan zorgen we ervoor dat we het ontbrekende artikel zo snel mogelijk toesturen.
In het geval dat dit artikel inmiddels is uitverkocht, betalen we uiteraard het bedrag van het ontbrekende artikel terug.
Ik heb een beschadigd product ontvangen?
Dat spijt ons te horen! We zullen het snel en zonder kosten voor je oplossen.
Stuur ons een e-mail via mail@mollyandmy.nl, met vermelding van de titel van het product, een korte beschrijving van de schade en een foto van het beschadigde product.
Als je het product nog steeds wilt hebben, sturen we je zo snel mogelijk een nieuw exemplaar. Als je het niet meer wilt, storten we uiteraard het bedrag terug.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
We kunnen niet beloven dat je bestelling niet al verwerkt is en naar je onderweg. We zullen het echter proberen, dus als je wijzigingen/annuleringen wilt aanbrengen, neem dan contact met ons op via mail@mollyandmy.nl en we zullen ons best doen!
Ik kan de leveringsmethode die ik wil, niet kiezen?
Op www.mollyandmy.nl bieden we de volgende leveringsmethoden aan
- DHL Thuisbezorging (1-3 dagen)
- DHL Pakketpunt (1-3 dagen)
- PostNL Thuisbezorging (1-3 dagen)
- PostNL Pakketpunt (1-3 dagen)
Als je de gewenste leveringsmethode niet kunt vinden, komt dat waarschijnlijk omdat de vervoerder niet in jouw regio levert. Het kan ook zijn omdat je bestelling soorten artikelen bevat (glas, kaarsen, vloeistoffen enz.) die we met sommige vervoerders om veiligheidsredenen niet verzenden.
Mijn pakket is klaar om opgehaald te worden maar ik heb geen bericht gekregen?
Als je je pakket tot aan het pakketpunt kunt volgen, maar nog geen sms of e-mail van de vervoerder hebt ontvangen, maak je dan geen zorgen. Je kunt je pakket ophalen door gewoon het track and trace nummer en een geldig identiteitsbewijs mee te nemen.